فهرست بازاریابی دیجیتال صاحب مشاغل کوچک
نوشته شده توسط : amir

بازاریابی دیجیتال از فن آوری های دیجیتال شامل وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، ایمیل و برنامه های تلفن همراه برای دستیابی به مشتریان جدید و درگیر شدن با مشتریان فعلی ، استفاده می کند. استراتژی های بازاریابی دیجیتالی بسته به نوع شغلی که دارید و نحوه تعامل با مشتریان خود ، از بسیاری از مؤلفه ها تشکیل شده است ، اما بیشتر برنامه ها باید پنج حوزه اصلی را برای موفقیت داشته باشند.

بازاریابی دیجیتالی می تواند پیچیده و وقت گیر باشد ، و ممکن است تجارت کوچک شما یک کارمند اختصاصی برای انجام کار نداشته باشد. اگر در این زمینه ها تجربه ندارید ، از برخی یا همه آن ها برون سپاری استفاده کنید تا بتوانید زمان لازم برای تمرکز بر رشد شغلی خود را به شما اختصاص دهیم.

سایت اینترنتی

طراحی وب سایت

کوهی حرا / DigitalVision / گتی ایماژ

وب سایت پایه و اساس یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است. اینجاست که شما ترافیک را هدایت می کنید ، سکه ها را جمع می کنید و اطلاعات مفیدی در مورد شرکت خود ارائه می دهید. با توجه به نظرسنجی کلاچ سال 2018 ، داشتن یک وب وب لازم نیست گران باشد یا زمان زیادی را برای مدیریت خود اختصاص دهید ، اما حدود یک سوم صاحبان مشاغل کوچک هنوز آنلاین نیستند. اگر در این اردوگاه قرار گرفتید ، اکنون زمان مناسبی برای راهبرد استراتژی بازاریابی دیجیتال خود با ایجاد یک وب سایت است. از ابتدای کار این اقدامات اصلی را در نظر بگیرید:

نماینده نام تجاری خود: پیام مارک خود را به طور مداوم با یک آرم ، رنگ ها و لحن کپی وب سایت خود ارتباط دهید.

یک صفحه قدرتمند بنویسید: در حالی که صفحات خاصی که در وب سایت خود دارید متفاوت خواهد بود ، نکته جالب در مورد صفحه باعث جذب مشتری می شود.

وبلاگ را شروع کنید: برای افزایش ترافیک و ایجاد اعتبار ، یک وبلاگ تجاری را به وب سایت خود اضافه کنید.

سازگار با تلفن همراه باشید: برای یک تجربه مداوم یک وب سایت پاسخگو ایجاد کنید که متناسب با اندازه صفحه دستگاه های مختلف مانند رایانه های رومیزی ، رایانه های لوحی یا تلفن های هوشمند باشد.

فعال کردن اشتراک اجتماعی: دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به صورت برجسته نمایش دهید تا بازدید کنندگان بتوانند محتوا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

جمع آوری و بررسی معیارها: اگر قادر به ردیابی نحوه استفاده بازدید کنندگان از آن نباشید ، بهبود وب سایت شما به مرور زمان دشوار خواهد بود. از یک ابزار تحلیلی مانند Google Analytics استفاده کنید تا بتوانید تغییرات هوشمندانه ای ایجاد کنید که باعث بهبود عملکرد سایت شما می شود.

لپ تاپ محتوا

عکاس زندگی من است. / لحظه / تصاویر گتی

برای جذب و حفظ مخاطب واضح و مشخص و هدایت اقدامات سودآور مشتری ، ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و مداوم. بازاریابی محتوا گاهی اوقات با بازاریابی دیجیتال همپوشانی دارد) ، بنابراین داشتن یک استراتژی کامل که شامل چندین عنصر باشد مهم است:

ایجاد تقویم محتوا: اجرای یک استراتژی بازاریابی محتوا بدون برنامه احتمالاً وقت زیادی را هدر می دهد. یک تقویم ماهانه ایجاد کنید که مشخص کند چه محتوایی را ایجاد خواهید کرد و چگونه توزیع می کنید.

اشتراک از طریق اجتماعی: محتوای شما هدر خواهد رفت مگر اینکه بتوانید مخاطبان هدف خود را به طور مداوم روی آن جلب کنید. برای نحوه به اشتراک گذاشتن مطالب خود در سکوهای رسانه های اجتماعی خود برنامه ای داشته باشید.

از محتوای خود استفاده کنید: برای بدست آوردن مسافت پیموده شده بیشتر از هر قطعه محتوا می توانید از مطالب خود به روش های مختلف استفاده کنید (و استفاده مجدد کنید). به عنوان مثال ، ایجاد یک سری پست های وبلاگ در مورد موضوعات مرتبط ، سپس آنها را با هم ترکیب کنید تا کتاب الکترونیکی ایجاد کنید.

ارسال مهمان را در نظر بگیرید: ارسال مهمان دو طرفه - اجازه دادن به پست های مهمان در وبلاگ خود و نوشتن برای وبلاگ های دیگر خودتان - یک راه عالی برای گسترش مخاطبان خود و ترافیک بیشتر به وب سایت شما است.

رسانه های اجتماعی

ارسال لینک به محتوا در کانالهای رسانه های اجتماعی ، ترافیک را به وب سایت و وبلاگ شما افزایش می دهد و راهی برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و مشتریان بالقوه به شما می دهد. بعنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود چند پیشنهاد اساسی را دنبال کنید:

 

یکی از موارد را انتخاب کنید: سعی نکنید یکبار در هر بستر اجتماعی حضور پیدا کنید. مزایای هر یک را کاوش کنید ، سپس یکی یا دو مورد را انتخاب کنید که برای شرکت و مشتریانتان بهترین است ، سپس وقت خود را در آنجا متمرکز کنید.

نام تجاری خود را بر روی همه سیستم عامل ها ادعا کنید: برای جلوگیری از استفاده شخص دیگری ، نام تجاری خود را در هر شبکه ثبت کنید. در حالی که در آن هستید ، ادعای شغل خود را در Google کنید.

سازگار باشید: هنگام تنظیم پروفایل های اجتماعی خود ، از همان تصویر نمایه ، زیستی ، بنرها و رنگ ها استفاده کنید تا حضور برند خود را تقویت کنید.

تمرکز روی مکالمه و تعامل: رسانه اجتماعی در مورد گفتگو است. با هدف ایجاد جامعه ای پر رونق در هر سایت اجتماعی ، مخالف با اغتشاش مخاطبان خود در تبلیغات باشید.

یک تقویم پست اجتماعی ایجاد کنید: یک برنامه پست اجتماعی را در تقویم محتوا که قبلاً ایجاد کرده اید وارد کنید ، یا یک برنامه جدید ایجاد کنید که به اشتراک گذاشتن ، کجا ، و چه زمانی می پردازد.

جمع آوری و مرور معیارها: از ابزارهای تحلیلی موجود در سیستم عامل های مختلف اجتماعی استفاده کنید تا ببینید چه نوع ارسال ها به بهترین شکل انجام می شوند تا بتوانید مخاطبان خود را به طور فزاینده ای جذب کنید.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی موفقیت آمیز ایمیل بطور منظم با مشتریان ارتباط برقرار می کند. کلید ارسال مربوطه و در دسترس است

پیام ها را در یک برنامه ثابت قرار دهید. برای ساختن یک لیست با کیفیت ایمیل زمان لازم است ، اما به ارزش زمان و تلاش زیادی دارد. با استفاده از این مراحل شروع به استفاده از بازاریابی ایمیل کنید:

 

بستر مناسب را انتخاب کنید: بستر بازاریابی ایمیل را انتخاب کنید که دارای ویژگی های مورد نیاز شما در قیمت قیمتی است که برای تجارت شما ایجاد می شود. برخی تأکید می کنند که مخاطبان گسترده تری داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر ابزارهای بیشتری را برای کمک به طراحی ایمیل شما ارائه می دهند.

ایجاد یک الگوی خبرنامه: بیشتر سیستم عامل های بازاریابی ایمیل ، قالب های آماده ای را برای استفاده در اختیار شما قرار می دهند که می توانید به راحتی با آرم و اطلاعات شرکت خود به راحتی سفارشی شوید. ابتدا این کار را انجام دهید و می توانید هر بار که یک خبرنامه ارسال می کنید از این الگو استفاده کنید.

ثبت نام های فعالانه را تشویق کنید: خبرنامه خود را در وب سایت ، رسانه های اجتماعی و در امضای ایمیل خود برای رشد لیست ایمیل خود تبلیغ کنید. برای ثبت نام مشوق ، مانند بارگیری رایگان یا تخفیف در نظر بگیرید.

جمع آوری و مرور معیارها: از ابزارهای تحلیلی موجود در سکوی بازاریابی ایمیل که انتخاب کرده اید استفاده کنید تا ببینید چند نفر پیام شما را باز کردند و روی پیوند خاصی کلیک کردند.

بهینه سازی موتور جستجو

سئو

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) با اطمینان از اینکه موقعیت کسب و کار شما در جستجوهای Google و سایر جستجوهای آنلاین نقش موثری دارد ، در بازاریابی دیجیتال نقش بزرگی ایفا می کند. اگر محتوایی که ایجاد می کنید بهینه سازی نشده است ، در تلاش خواهید بود تا افراد مناسب را برای دیدن آن در زمان مناسب بدست آورید. با این مراحل شروع کنید:

 

تحقیقات خود را انجام دهید: ابتدا با نحوه عملکرد وب سایت و وب سایت های رقبای خود آشنا شوید. از Google و سایر موتورهای جستجو استفاده کنید تا مکان را ببینید.

کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید: بر اساس تحقیقات خود ، مناسب ترین کلمات کلیدی را برای وب سایت ، پست های وبلاگ و سایر مطالبی که ایجاد می کنید ، انتخاب کنید.

از ابزارهای جستجوگرها استفاده کنید: بسیاری از ابزارهای جستجوگر رایگان در دسترس است که به شما در بهینه سازی مطالب کمک می کند. ابزاری را انتخاب کنید که برای تجارت شما اهمیت بیشتری داشته باشد.

جمع آوری و مرور معیارها: از Google Analytics و سایر ابزارهای جستجوگر انتخاب شده برای استفاده از محتوای بهینه شده خود استفاده کنید تا بتوانید به مرور زمان آن را بهبود بخشید.





:: برچسب‌ها: بازاریابی , تبلیغات , تبلیغات اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: